• Analizează, verifică și certifică facturile de utilități pentru subunitățile din cadrul OJPC Brașov, transmițând ulterior documentele relevante Sucursalei Brașov;
• Elaborează și monitorizează contractele de utilități și comodat, asigurând conformitatea și actualizarea acestora în timp util;
• Supraveghează derularea contractelor de utilități pentru clădirile proprietate CNPR și efectuează actualizări în funcție de necesități;
• Calculează cotele parte din facturile de utilități pentru spațiile închiriate către terți;
• Coordonează operațiunile de inventariere anuală a patrimoniului, inclusiv întocmirea și urmărirea documentelor necesare;
• Administrează procesul de casare, declasare și dezmembrare a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe.
• Redactează referate, alocări de fonduri, justificări de cheltuieli și alte documente relevante;
• Înregistrează și gestionează arhivistic documentele create sau primite, respectând reglementările legale în vigoare;
• Raportează orice inadvertență între normele de practică și aplicare, asigurând conformitatea operațiunilor cu instrucțiunile și normele poștale;
• Urmează cadrul legislativ și își îmbunătățește continuu cunoștințele profesionale relevante domeniului.
• Salariu pornind de la 4200 Lei brut / lună
• Tiche de de masă în valoare de 30 lei / zi
• Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
• Zile de concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechimea în muncă
• Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
• Discount-uri la servicii medicale
• Altele
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau Studii medii + 1 an experiență relevantă
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, Oficiul Județean de Poștă și Curierat Brașov
Postul vacant: ANALIST DATE Locația postului: OJPC SALAJ Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată, cu program de 40 de...
Aplică!Postul vacant: ANALIST DATE Locația postului: OFICIUL JUDEȚEAN DE POȘTĂ ȘI CURIERAT HUNEDOARA Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată,...
Aplică!Căutăm Tineri Talentați în București! Poșta Română își deschide porțile pentru tineri entuziaști care doresc să își dezvolte...
Aplică!