Atribuții și responsabilități:
• Analizează, verifică și certifică facturile de utilități pentru subunitățile din cadrul Oficiului Județean de Poștă și
Curierat Brașov, transmițând ulterior documentele relevante Sucursalei Brașov;
• Elaborează și monitorizează contractele de utilități și comodat, asigurând conformitatea și actualizarea acestora în timp util;
• Supraveghează derularea contractelor de utilități pentru clădirile proprietatea Poștei Române și efectuează actualizări în funcție de necesități;
• Calculează cotele parte din facturile de utilități pentru spațiile închiriate către terți;
• Coordonează operațiunile de inventariere anuală a patrimoniului, inclusiv întocmirea și urmărirea documentelor
necesare;
• Administrează procesul de casare, declasare și dezmembrare a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe.
• Redactează referate, alocări de fonduri, justificări de cheltuieli și alte documente relevante;
• Înregistrează și gestionează arhivistic documentele create sau primite, respectând reglementările legale în vigoare;
• Raportează orice inadvertență între normele de practică și aplicare, asigurând conformitatea operațiunilor cu instrucțiunile și normele poștale;
• Salariu: 4200 lei brut/lună
• Bonusuri de performanță
• Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
• Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
• Până la 30 de zile de concediu de odihnă, în funcție de vechimea în muncă
• Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
• Discount-uri la servicii medicale
• Altele
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau
Studii medii + 1 an experiență relevantă
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, Oficiul Județean de Poștă și Curierat Brașov
Postul vacant: Analist Date Locația postului: Oficiul Județean de Poștă și Curierat Brașov Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată,...
Aplică!