• Înregistrarea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, extrase de cont etc.).
• Pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale.
• Pregătirea, întocmirea situațiilor /rapoartelor contabile cu privire la activele de natura imobilizărilor corporale/ necorporale, stocurilor conform Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară, aprobate prin OMFP 2844/2016 cu modificările și cmpletările ulterioare.
• Participarea la elaborarea rapoartelor și a situațiilor financiare periodice /semestriale/anuale.
• Asigurarea respectării legislației fiscale și contabile în vigoare.
• Actualizarea Politicilor Contabile cu modificările aduse de reglementările contabile și fiscale aplicabile în România precum și conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară.
• Colaborarea cu echipa de audit intern și extern.
• Susținerea procesului de inventariere periodică a activelor companiei.
• Menținerea unei bune relații cu instituțiile financiar-bancare și autoritățile fiscale.
● Capacitatea de a lucra cu termene limită stricte și de a gestiona mai multe sarcini simultan.
● Atenție la detalii și abilități analitice puternice.
● Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris.
● Proactivitate și spirit de echipă.
● Integritate și confidențialitate în gestionarea informațiilor financiare.
a) Studii superioare de lungă durată/universitare de licență economice
b) Minim 2 ani experiență profesională în domeniul contabilității.
c) Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă.
d) Experiență în utilizarea programelor de contabilitate și a pachetului MS Office (Excel, Word).
e) Certificări profesionale (CECCAR) reprezintă un avantaj.
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: Departament Economico-Financiar/Management Contabilitate, nedeterminată
Postul vacant: Economist Locația postului: Fabrica de Timbre Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată, cu program de 40 de...
Aplică!Postul vacant: Economist Locația postului: Sucursala București – Calea Giulești, nr. 6 – 8, sector 6 Contract individual de muncă,...
Aplică!