Atribuții și responsabilități:
• Analizează fluxurile de lucru existente pentru a identifica zonele de ineficiență și blocajele în procese.
• Dezvoltă și implementează soluții pentru îmbunătățirea performanței și reducerea costurilor prin optimizarea fluxurilor de lucru
• Colaborează cu echipele IT și operaționale pentru a implementa tehnologii de automatizare și digitalizare a proceselor.
• Creează și urmărește indicatori cheie de performanță pentru a evalua eficiența optimizărilor
implementate.
• Asigură dezvoltarea și actualizarea procedurilor operaționale în urma optimizărilor realizate.
• Colaborează cu echipele pentru a facilita înțelegerea și implementarea noilor procese și tehnologii.
• Dezvoltă și implementează strategii de schimbare pentru a asigura tranziția eficientă către noile procese și tehnologii.
• Gândire analitică și abilități de rezolvare a problemelor
• Cunoștințe avansate în managementul proceselor – Experiență în utilizarea metodologiilor precum Lean, Six Sigma sau BPM (Business Process Management).
• Abilități excelente de comunicare
• Orientare către rezultate
• Cunoștințe solide în tehnologia informației – Familiaritate cu soluții tehnologice pentru automatizarea și digitalizarea proceselor (RPA, ERP, CRM etc.).
• Abilități de leadership și gestionarea schimbării – Experiență în coordonarea echipelor și gestionarea tranzițiilor organizaționale.
• Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență economice + 2 ani vechime în funcții relevante sau
Studii medii + 4 ani vechime în project management/proiecte
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, Strategy Management – Eficiență Procese și Costuri