• Elaborează și participă în cadrul colectivelor constituite la întocmirea proiectelor de hotărâri, ordine, decizii, regulamente, instrucțiuni și orice alte acte cu caracter normativ care sunt în legătură cu atribuțiile și activitatea C.N. „Poșta Română” S.A. la Sucursala București
• Urmărește apariția actelor normative și asigură informarea compartimentelor interesate din cadrul Sucursalei
• Acordă consultanță juridică compartimentelor din cadrul Sucursalei/și/sau structurilor subordonate (OJPC-uri, OPC București, HUB LCR București, Oficii Poștale), la solicitarea acestora, potrivit prevederilor legale și a crezului său profesional, opinia sa fiind consultativă
• Avizează legalitatea propunerilor de aplicare a sancțiunilor disciplinare, deciziile de sancționare propriu-zise precum și legalitatea propunerilor privind recuperarea prejudiciilor
• Acordă asistență juridică la solicitarea compartimentelor de specialitate pentru rezolvarea reclamațiilor formulate de către clienții Companiei
• Acordă asistență juridică la solicitarea compartimentelor de specialitate, în vedere obținerii aprobărilor necesare desfășurării activității Companiei
• În litigiile în care Compania/Sucursala are calitatea de pârâtă, formulează întâmpinarea, note scrise cu apărarea societății în baza relațiilor și actelor puse la dispoziție de celelalte compartimente, note de probatorii, concluzii scrise, până la soluționarea definitivă a cauzei și obținerea hotărârilor judecătorești
• În baza documentației puse la dispoziție de celelalte compartimente din cadrul Sucursalei/Companiei și din cadrul structurilor subordonate, formulează plângeri penale, după caz, cereri de constituire a Companiei ca parte civilă;
• În vederea realizării creanțelor Companiei, urmărește obținerea și punerea în executare a titlurilor executorii cu respectarea termenului de prescripție; formulează cereri pentru legalizarea hotărârilor judecătorești definitive, cereri de executare silită, notificări, somații, orice alte cereri
• Reprezintă interesele Companiei în fața instanțelor judecătorești și a altor organe cu atribuții jurisdicționale, a organelor de urmărire penală, notarilor publici, executorilor judecătorești administratorilor judiciari/lichidatorilor în cadrul procedurilor de insolvență și a altor persoane fizice sau juridice, în baza împuternicirii acordate de conducătorul societății/Sucursalei
• Are obligația de a manifesta independență și imparțialitate în relația cu organele de conducere ale C.N. Poșta Română/Sucursalei, precum și față de orice alte persoane din cadrul acesteia
• Răspunde de întocmirea reală și corectă a tuturor situațiilor solicitate de conducerea Companiei și conducerea Sucursalei
• Răspunde de respectarea termenelor prevăzute de lege în activitatea de consilier juridic, precum și de respectarea termenelor dispuse de conducerea C.N. Poșta Română ori conducerea Sucursalei.
• Capacitatea de a utiliza rapid baze de date (precum Sintact, Legalis sau Lege5) pentru a găsi jurisprudență relevantă și modificări legislative de ultimă oră
• Rigurozitate în verificarea documentelor și în gestionarea arhivelor sau a dosarelor de instanță
• Abilitatea de a sintetiza informații complexe și de a extrage esențialul dintr-un volum mare de date/documente
• Atitudine proactivă față de formarea profesională și deschidere către feedback din partea coordonatorilor
• Respectarea strictă a normelor de etică profesională și a confidențialității informațiilor
• Abilitatea de a colabora eficient cu colegii și de a comunica clar în interiorul departamentului
• Stăpânirea pachetului MS Office (în special Word – formatare documente, track changes) și utilizarea eficientă a poștei electronice.
• Studii superioare de lungă durată/universitare de licență + Înscrierea pe Tabloul Profesional al consilierilor juridici cu mențiunea „stagiar”
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, Sucursala București - Conformitate