• Gestionarea și administrarea fondului imobiliar din aria sa de responsabilitate și asigurarea necesarului de spații și terenuri pentru desfășurarea activităților poștale în condiții optime, inclusiv prin inițierea de închirieri de spații/terenuri de la terți
• Derularea contractelor, convențiilor de furnizare apă, canal, salubritate, energie electrică sau termică pentru clădirile proprietate C.N. Poșta Română S.A., reînnoirea anuală a acestora
• Propune măsuri pentru funcționarea în spații corespunzătoare a subunităților poștale, se preocupă de folosirea rațională a spațiilor existente, asigură curățenia și aspectul interior și exterior al tuturor spațiilor alocate activităților poștale
• Întocmește documentația necesară și urmărește obținerea certificatelor de urbanism, a autorizațiilor de construcție și a altor avize necesare realizării obiectului de activitate
• Asigură păstrarea și actualizarea permanentă a cărților tehnice și a documentațiilor tehnice pentru clădiri și instalațiile aferente
• Primește, verifică și avizează facturile emise de furnizori
• Urmărește derularea contractelor de întreținere a clădirilor și a instalațiilor aferente acestora, mentenanță, curățenie, pază și alte servicii cu terții
• Urmărește derularea contractelor de închiriere a imobilelor
• Verifică respectarea Normelor privind prevenirea și stingerea incendiilor la subunitățile poștale
• Urmărește efectuarea întreținerii și reparațiilor în domeniul: imobile, instalații de ridicat, instalații de încălzit, utilaje, mobilier, alte echipamente utilizate cu excepția echipamentelor IT, conform contractelor încheiate cu terții
• Salariu: începând de la 4200 lei brut/lună
• Tichete de masă în valoare de 30 lei/ zi
• De la 20 de zile de concediu de odihnă
• Zile libere plătite suplimentare
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare** la costuri avantajoase
• Liceu + vechime relevantă 1 an
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, Oficiul Județean de Poștă și Curierat