• Organizează, coordonează și supervizează activitatea Hub-ului oferind suport și îndrumare, monitorizează prezența salariaților din subordine și asigură respectarea procedurilor interne și a standardelor de calitate, monitorizează activitatea/ performanța personalului din subordine și raportează rezultatele către superiorul direct
• Planifică activități zilnice/ săptămânale/ lunare ale salariaților din subordine, distribuie sarcini și lucrări noi în funcție de competențele și volumul de muncă ale personalului, urmărește realizarea obiectivelor stabilite și respectarea termenelor limită, contrasemnează/ avizează lucrări întocmite de personalul din subordine
• Menține o bună comunicare între alte departamente, participă la ședințe și transmite informațiile relevante subordonaților, gestionează situațiile conflictuale și contribuie la menținerea unui climat de lucru pozitiv
• Monitorizează fluxurile de lucru din Hub( recepție, sortare, încărcare/ descărcare, expediție), realizează analize la timp, mișcare și încărcare a liniei de sortare, identifică blocaje, întârzieri, colectează date din sistemele informatice sau alte aplicații interne
• Propune ajustări pentru creșterea vitezei și acurateții sortării, calibrează împreună cu echipele tehnice parametrii liniei automate, analizează rata de erori și implementează soluții pentru reducerea acestora
• Identifică riscurile, analizează si evaluează expunerile la risc aferente la activitățile pe care le execută la nivelul Hub-ului
• Participă la elaborarea/ actualizarea planurilor pe termen scurt/ mediu/ lung, pornind de la stabilirea necesarului de activități identificat pentru realizarea obiectivelor generale/ specifice definite la nivelul compartimentului
• Întocmește rapoarte periodice privind activitatea desfășurată, analizează indicatorii de performanță și propune măsuri de îmbunătățire etc.
• Gândire analitică și abilități de luare a deciziilor
• Abilități de comunicare și colaborare
• Orientare către rezultate
• Cunoștințe avansate de Excel și alte instrumente financiare
• Experiență în conducerea echipelor și coordonarea inițiativelor de reducere a costurilor.
• Gestionarea proiectelor
• Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau Studii medii + 1 an experiență relevantă
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
* Contractul individual de muncă se încheie pentru derularea de activități corespunzătoare codului 242102 din Clasificarea Ocupațiilor din România.
Etichete: HUB LCR București - Compartiment Funcțional Administrativ, nedeterminată
Postul vacant: TEAM LEADER PLATFORMĂ LOGISTICĂ Locația postului: HUB LOGISTIC ȘI CURIERAT REGIONAL CLUJ – NAPOCA Contract individual de muncă,...
Aplică!