• Maximizarea veniturilor companiei prin stabilirea unor prețuri competitive și prin optimizarea proceselor de ofertare, licitații și negociere cu clienții sau autoritățile
• Coordonarea întregului proces de licitație, asigurându-se că toate ofertele sunt corecte, conforme cu cerințele și competitive pe piață
• Stabilirea strategiilor de preț pentru fiecare licitație, asigurându-se că sunt competitive și profitabile
• Coordonarea echipelor interne (vânzări, financiar, tehnic) pentru a crea oferte complete și conforme cu cerințele licitațiilor
• Monitorizarea și analiza licitațiilor pentru a identifica oportunitățile relevante și a maximiza succesul ofertelor
• Pregătirea documentației de licitație, inclusiv prețuri, termeni și condiții, în conformitate cu reglementările interne
• Negocierea termenilor și condițiilor cu clienții sau autoritățile, pentru a asigura condiții favorabile și riscuri minime
• Gestionarea relațiilor externe cu clienții și autoritățile organizatoare de licitații
• Respectarea reglementărilor interne și legale, asigurându-se că toate ofertele sunt conforme cu politicile companiei
• Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii
• Abilități de lucru în echipă
• Creativitate, inovație și orientarea spre soluții
• Capacități excelente de comunicare în context profesional
• Studii superioare de lungă durată/ universitare de licență + 3 ani vechime în funcții relevante
Contractul individual de muncă se încheie pentru derularea de activități corespunzătoare codului 122107 din Clasificarea Ocupațiilor din România
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: Departament Clienți și Vânzări - Administrația Centrală, nedeterminată