• Gestionare contracte B2B (business-to-business) are un rol în menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții, asigurându-se că serviciile și produsele livrate sunt în concordanță cu așteptările și nevoile acestora
• Stabilirea și întreținerea relațiilor cu clienții corporativi
• Asigurarea unei comunicări eficiente și continue cu clienții, oferindu-le actualizări și informații clare despre statusul contractelor, livrări și performanțe
• Negocierea termenilor contractuali: Participarea la negocieri și stabilirea termenilor și condițiilor contractelor B2B, inclusiv prețuri, termene de livrare, condiții de plată și servicii adiacente
• Crearea de oferte personalizate
• Implementarea și monitorizarea livrărilor
• Gestionarea plăților și termenelor contractuale
• Analiza performanței contractelor și a clienților
• Dezvoltarea afacerii și creșterea veniturilor
• Crearea și gestionarea unui plan de activități pentru fiecare client, în funcție de obiectivele și termenele stabilite
• Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii
• Abilități de lucru în echipă
• Creativitate, inovație și orientarea spre soluții
• Capacități excelente de comunicare în context profesional
• Studii superioare de lungă durată/ universitare de licență + 2 ani vechime în funcții relevante
Contractul individual de muncă se încheie pentru derularea de activități corespunzătoare codului 122110 din Clasificarea Ocupațiilor din România
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: Departament Clienți și Vânzări - Administrația Centrală, nedeterminată
Postul vacant: Account Manager Locația postului: Departament Clienți și Vânzări – Responsabilitate Socială Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată,...
Aplică!