• Asigură dezvoltarea unui portofoliu de servicii care să fie profitabil, în conformitate cu reglementările eficient din punct de vedere operațional și care să se adreseze în mod optim nevoilor și așteptărilor clienților
• Identificarea nevoilor clienților și crearea de soluții inovative care să răspundă acestor cerințe, servicii complementare și îmbunătățirea celor existente
• Actualizarea și ajustarea serviciilor pentru a fi mai eficiente și mai atractive în funcție de tendințele pieței și cerințele clienților
• Asigură respectarea reglementărilor locale și internaționale în domeniul curieratului și poștei, cum ar fi reglementările de protecție a datelor, reglementările de transport, taxele și tarifele aplicabile, etc.
• Monitorizarea performanței fiecărui serviciu oferit în portofoliu, inclusiv costuri, profitabilitate și satisfacția clientului
• Stabilirea strategiilor de preț, luând în considerare costurile interne, prețurile concurenței și cerințele pieței
• Identificarea serviciilor care nu sunt profitabile sau nu mai sunt în interesul clienților și luarea deciziilor corespunzătoare (ex: eliminarea unor servicii sau înlocuirea acestora cu altele noi)
• Servirea ca punct de referință pentru echipele de vânzări, pentru a oferi informații clare privind serviciile poștale
• Întreținerea relațiilor cu furnizori și alți parteneri, inclusiv operatori logistici și agenți de vânzări, pentru a asigura o livrare eficientă a serviciilor.
• Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii
• Abilități de lucru în echipă
• Creativitate, inovație și orientarea spre soluții
• Capacități excelente de comunicare în context profesional
• Capacitatea de livrare a proiectelor coordonate conform termenelor stabilite
• Studii superioare de lungă durată/ universitare de licență + 2 ani vechime în funcții relevante
Contractul individual de muncă se încheie pentru derularea de activități corespunzătoare codului 122107 din Clasificarea Ocupațiilor din România
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: Departament Clienți și Vânzări - Administrația Centrală, nedeterminată