• Asigură respectarea și aplicarea corectă a procedurilor operaționale și a normelor interne în subunitățile poștale din aria de competență;
• Monitorizează și verifică modul de desfășurare a activităților poștale, prin controale operative și tematice;
• Difuzează și explică salariaților reglementările, instrucțiunile și dispozițiile interne transmise de conducerea O.J.P.;
• Participă la acțiuni de verificare, analiză și control, întocmind documentele aferente (rapoarte, note, procese-verbale);
• Gestionează reclamațiile primite, asigurând transmiterea răspunsurilor și urmărirea termenelor de soluționare;
• Contribuie la întocmirea dosarelor de cercetare disciplinară și la elaborarea documentației aferente;
• Urmărește modul de constituire a dosarelor de despăgubire pentru trimiterile poștale pierdute sau deteriorat.
• Salariu de la 5700 lei brut/lună
• Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
• De la 20 de zile de concediu de odihnă
• Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau Studii medii + 1 an experiență relevantă
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, OFICIUL JUDEȚEAN DE POȘTĂ ȘI CURIERAT ILFOV