• Înregistrează și ține evidența prestațiilor cu plată, veniturilor și cheltuielilor pentru fiecare structură subordonată;
• Transmite lunar către Companie și structurile subordonate informații statistice privind prestațiile, veniturile și cheltuielile;
• Centralizează, analizează și raportează bilunar veniturile operative realizate la nivel regional;
• Solicită, verifică și transmite propuneri de venituri și cheltuieli pentru proiectul de buget, în colaborare cu compartimentele de specialitate;
• Întocmește și transmite la termen situațiile statistice lunare și anuale obligatorii (SERVTS, Ancheta structurală, Stocuri, E01, S3 etc.);
• Emite facturi lunare către clienți conform contractelor și asigură încărcarea acestora în SPV în termenul legal;
• Refacturează cota-parte din utilități către clienți și urmărește respectarea termenelor de plată;
• Monitorizează încasările, calculează penalitățile de întârziere și transmite extrasele de cont clienților;
• Asigură întocmirea balanțelor de verificare și a situațiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari;
• Răspunde solicitărilor auditorilor și ale Companiei și îndeplinește alte sarcini dispuse de superior, în conformitate cu legislația în vigoare.
• Salariu: 7500 lei brut/lună
• Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
• Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
• Până la 30 de zile de concediu de odihnă, în funcție de vechimea în muncă
• Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
• Altele
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, Sucursala Brașov