• Asigură gestionarea completă a mijloacelor de transport ale OJPC, inclusiv planificarea și programarea autovehiculelor pentru diverse servicii de transport;
• Instruiește șoferii privind sarcinile de transport și supraveghează executarea corectă a acestora;
• Verifică starea tehnică a mijloacelor de transport și urmărește respectarea legislației în domeniu;
• Planifică și monitorizează lucrările de întreținere și reparații ale autovehiculelor conform normelor în vigoare;
• Urmărește consumurile de carburanți, lubrifianți și alte materiale și dispune măsuri acolo unde se impun;
• Verifică și tratează abaterile de la reglementările legale și raportează evenimentele deosebite legate de activitatea de transport;
• Colaborează cu personalul administrativ și reprezintă interesele OJPC în relații cu terți, conform împuternicirilor primite;
• Folosește și gestionează un program informatic de gestiune a parcursului și consumului autovehiculelor;
• Participă la actualizarea procedurilor specifice și asigură implementarea normelor de lucru;
• Asigură respectarea regulilor de securitate la locul de muncă și instruiește personalul în acest sens.
• Salariu: 5700 lei brut/lună
• Bonusuri de performanță
• Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
• Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
• Până la 30 de zile de concediu de odihnă, în funcție de vechimea în muncă
• Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau Studii medii tehnice + 1 an experiență relevantă
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, OFICIUL JUDEȚEAN DE POȘTĂ ȘI CURIERAT SIBIU