• Aplică politica de back-up/archivare/restaurare/validare a bazelor de date la nivelul OJP și al subunităților poștale subordonate;
• Gestionează user-ii de baze de date și aplică politici de securitate pentru aceștia;
• Colaborează cu dezvoltatorii de aplicații pentru a optimiza bazele de date aflate în lucru;
• Proiectează și dezvoltă structura bazelor de date împreună cu dezvoltatorii de aplicații;
• Monitorizează și administrează sistemul de replicare a datelor;
• Aplică sistemul de securitate la nivelul bazelor de date stabilite și asigură acuratețea acestora;
• Asigură asistență de specialitate la punctele de lucru OJP, intervenind pentru remedierea defecțiunilor;
• Monitorizează performanțele serverelor de baze de date și efectuează rectificările necesare;
• Asigură implementarea noilor aplicații informatice pentru prestații sau faze de procese;
• Instalează, configurează și optimizează noile aplicații la nivelul subunităților OJP, în conformitate cu instrucțiunile Serviciului Centru Zonă Tehnică.
• Salariu: 7500 lei brut/lună
• Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
• Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
• Până la 30 de zile de concediu de odihnă, în funcție de vechimea în muncă
• Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
• Mediu de lucru dinamic și sigur
• Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
• Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
• Discount-uri la servicii medicale
• Altele
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență + 2 ani experiență relevantă
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
* Pentru locurile de muncă cu program cu normă parțială, venitul va fi proporțional cu timpul lucrat.
Etichete: nedeterminată, OFICIUL JUDEȚEAN DE POȘTĂ ȘI CURIERAT NEAMȚ
Postul vacant: DATABASE ADMINISTRATOR Locația postului: OFICIUL JUDEȚEAN DE POȘTĂ ȘI CURIERAT CĂLĂRAȘI Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată,...
Aplică!Postul vacant: DATABASE ADMINISTRATOR Locația postului: OFICIUL JUDEȚEAN DE POȘTĂ ȘI CURIERAT VRANCEA Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată,...
Aplică!Căutăm Tineri Talentați în București! Poșta Română își deschide porțile pentru tineri entuziaști care doresc să își dezvolte...
Aplică!